dzisiaj jest: 25 kwietnia 2024 r.   ::    imieniny: Marek, Jarosław, Wasyl

ikona facebookikona youtubeikona tłumacz języka migowegoikona login

  • Zapraszamy na niezwykłe widowisko!

    Zapraszamy na niezwykłe widowisko!

  • Masz prawo do dostępności

    Masz prawo do dostępności

  • Remont drogi z Ryglic do Tuchowa

    Remont drogi z Ryglic do Tuchowa

  • Rada Powiatu VI kadencji zakończyła pracę

    Rada Powiatu VI kadencji zakończyła pracę

  • Budynek byłego komisariatu policji w Żabnie dostosowany do nowych funkcji

    Budynek byłego komisariatu policji w Żabnie dostosowany do nowych funkcji



Zapraszamy na niezwykłe widowisko!

Zapraszamy na niezwykłe widowisko! 28 kwietnia o godz. 17.00 zapraszamy do Domu Ludowego w Otfinowie na koncert zespołu "Otfinowianie", podczas którego, zarówno młodsi jak i starsi artyści, zaprezentują całe bogactwo swoich scenicznych możliwości. Publiczność usłyszy powiślańskie pieśni i piosenki, zobaczy krakowskie i śląskie tańce, a także przedstawienie teatralne zatytułowane: „Jak my majotki po łojcach dzielili”, które w ubiegłym roku zdobyło I miejsce podczas Przeglądu Zespołów Regionalnych, Kapel, Instrumentalistów, Grup Śpiewaczych i Śpiewaków Ludowych w Szczurowej. Czytaj więcej...


Masz prawo do dostępności

Masz prawo do dostępności Państwowy Fundusz Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych w dniu 17 maja 2024 r. organizuje w Starostwie Powiatowym w Tarnowie spotkanie informacyjne pt. "Jak korzystać z prawa do dostępności". Czytaj więcej...


Remont drogi z Ryglic do Tuchowa

Remont drogi z Ryglic do Tuchowa Podpisana została umowa na remont drogi powiatowej nr 1385K na odcinku Ryglice – Tuchów. Wartość zadania wynosi przeszło 3 mln zł, a aż 98 procent tej kwoty stanowi dofinansowanie z Rządowego Funduszu „Polski Ład”. Wykonawcą inwestycji będzie Przedsiębiorstwo Drogowo-Mostowe „GODROM” sp. z o.o. w Gorlicach. Czytaj więcej...


Rada Powiatu VI kadencji zakończyła pracę

Rada Powiatu VI kadencji zakończyła pracę W Centrum Paderewskiego w Kąśnej Dolnej odbyła się ostatnia - XLVII sesja Rady Powiatu Tarnowskiego VI kadencji. Tym samym zakończyła się praca Rady w obecnym składzie. Podczas sesji miała miejsce również prezentacja najnowszego filmu promocyjnego, w którym pokazujemy powiat tarnowski takim, jakim on naprawdę jest - różnorodnym geograficznie, ambitnym, rozwijającym się w wielu obszarach, z dużym potencjałem turystycznym i przemysłowym - AKTYWNYM! Czytaj więcej...


Budynek byłego komisariatu policji w Żabnie dostosowany do nowych funkcji

Budynek byłego komisariatu policji w Żabnie dostosowany do nowych funkcji Budynek byłego komisariatu policji w Żabnie został przebudowany i dostosowany do potrzeb filii Powiatowej Stacji Pogotowia Ratunkowego i Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej. Inwestycja kosztowała 3,8 mln zł. Większość tej kwoty to pozyskane dofinansowanie z Rządowego Programu „Polski Ład”. Czytaj więcej...
Previous
Next

baner top pomoc osobom niepelnosprawnym

baner top geodezja

baner top internetowa rezerwacja wizyt wtk

Monitoring Powodziowy Powiatu Tarnowskiego

Uwaga! Zezwolenia na transport odpadów tracą ważność!

Zgodnie z art. 234 ust. 2 ustawy o odpadach podmioty objęte obowiązkiem złożenia wniosku o wpis do rejestru muszą wykonać ten obowiązek w ciągu sześciu miesięcy od dnia utworzenia rejestru. Termin ten zatem mija 24 lipca 2018 roku.

Przedsiębiorcy zajmujący się transportem odpadów, muszą również złożyć wniosek o wpis do rejestru, by zachować dotychczasowe uprawnienia. Obecne zezwolenia posiadane przez transportujących odpady, w części dotyczącej terminu ważności, zazwyczaj posiadają zapis: zgodnie z art. 233 ustawy z 14 grudnia 2012 r. o odpadach, zezwolenia na transport odpadów wydane na podstawie przepisów dotychczasowych zachowują ważność na czas, na jaki zostały wydane, nie dłużej jednak niż do czasu upływu terminu do złożenia wniosku o wpis do rejestru lub z dniem uzyskania wpisu do tego rejestru, w przypadku gdy wpis nastąpił w terminie wcześniejszym.

Załączniki do wniosku

Wniosek trzeba złożyć do marszałka właściwego ze względu na miejsce prowadzenia działalności, a zakres informacji, jakie powinny się w nim znaleźć, określa art. 53 ust. 5 ustawy o odpadach.

Do wniosku o wpis do rejestru, składanego w formie pisemnej, trzeba dołączyć:
1. uwierzytelnioną kopię dowodu uiszczenia opłaty rejestrowej, jeśli przedsiębiorca podlega obowiązkowi jej uiszczenia (transportujący są zwolnieni z opłaty rejestrowej),
2. oświadczenie o spełnieniu wymagań niezbędnych do wpisu do rejestru lub oświadczenie o braku okoliczności skutkujących wykreśleniem z rejestru oraz oświadczenie potwierdzające, że dane zawarte w tych wnioskach są zgodne ze stanem faktycznym.

Wzór wniosku o wpis do rejestru można znaleźć w rozporządzeniu ministra środowiska z 13 grudnia 2017 roku w sprawie wzorów formularza rejestrowego, formularza aktualizacyjnego i formularza o wykreśleniu z rejestru (Dz.U. z 2017 r. poz.2458).

Wnioski w wersji edytowalnej znajdują się również na stronie internetowej pod następującym adresem: www.bdo.mos.gov.pl.

Przydatne informacje

Marszałek województwa, dokonując wpisu do rejestru, tworzy indywidualne konto w BDO i nadaje podmiotowi indywidualny numer rejestrowy. Przedsiębiorca jest zawiadamiany o nadanym numerze rejestrowym, o aktywacji konta oraz o identyfikatorze (loginie) i haśle dostępu do tego konta. Przedsiębiorcy transportujący odpady są zwolnieni także z opłaty rocznej.

Wniosek zawiera odpowiednio wszystkie wymagane informacje, o których mowa w art. 52 ust. 1 ustawy o odpadach, stosownie do zakresów działalności, którą podmiot wykonuje lub zamierza wykonywać. Zatem transportujący odpady przygotowując formularz rejestrowy, wypełnia odpowiednio „Dział I. Dane podmiotu” oraz „Dział VII. Transportujący odpady”.

Tłumacz Google

baner bottom 01 bip

baner bottom 01 infocar

centrum paderewskiego kasna dolna

toikiwop

strefa przedsiebiorcy

dwdjt